Co-branding
Co-branding er en klassisk markedsføringsstrategi, hvor to brands slår pjalterne sammen i et understøttende markedsføringssamarbejde i håbet om at spille hinanden gode.
Find dit match hos en potentiel, ny samarbejdspartner
Du kender måske strategien om “Co-branding” fra f.eks. Roskilde Festival og Tuborg? Kanye West og Adidas? LEGO og Star Wars? Listen er lang.
Noget af det absolut vigtigste indenfor co-branding er værdier. Matcher dine værdier med din potentielle samarbejdspartners værdier?
I førnævnte eksempel med Kanye West og Adidas endte samarbejdet i skraldespanden, fordi de to brands værdier ikke længere flugtede. Kort sagt, så skal man stå inde for, hvordan det andet brand driver forretning på. Co-Branding er en tillidssag.
Vi finder finansieringen til dit magasin gennem strategiske partnerskaber
Hos Boostly har vi bygget vores forretning op omkring Co-branding – vi vil spille danske brands gode sammen! En strategi, vi ved virker, hvis det gøres rigtigt. Derfor hjælper vi dig med følgende:
-
Finansiering gennem strategiske partnerskaber: Vi hjælper dig med at finansiere dit næste magasin ved at finde relevante samarbejdspartnere, der er interesserede i at annoncere.
-
Værdiskabelse for alle parter: Vi sikrer, at magasinet ikke kun er en platform for annoncer, men også en værdifuld ressource for alle involverede – fra dig som udgiver til annoncørerne og selvfølgelig læserne.
-
Omhyggelig udvælgelse af annoncører: Vi investerer tid og ressourcer i at udvælge de rette annoncører, så indholdet i magasinet giver mening og skaber værdi for både dig og dine læsere.
-
Relevans for læseren: Vi sørger for, at annoncerne i magasinet er relevante og interessante for dine læsere, så de får en sammenhængende og givende oplevelse.
Når du lægger din virksomheds omdømme i vores hænder, har vi en række principper, som værner om dit brand:
Principper
Vi udvælger nøje mulige samarbejdspartnere
Vi respekterer en aftale og forventer, at du gør det samme
Vi lover aldrig mere end, hvad vi kan holde
Vi lægger aldrig pres på dine samarbejdspartnere – et nej respekteres altid
En simpel tilgang med et værdifuldt output
I praksis er vores bud på Co-branding meget simpelt – vi finder finansieringen til dit næste magasin gennem annoncesalg til relevante samarbejdspartnere.
Det skal dog ingenlunde lyde som ren velgørenhed fra dine samarbejdspartnere. Magasinet skal selvfølgelig være værdiskabende for alle aktører, der deltager i projektet.
I sidste ende skal udvalget af annoncer også give mening for læseren. Derfor bruger vi mange ressourcer på at udvælge mulige annoncører til alle vores magasin, så det skaber værdi for vores magasinkunde, annoncørerne og ikke mindst læseren.
Skal vi hjælpe dig i gang med Co-branding? Skriv endelig til os eller grib telefonen og ring os op på +45 89 80 78 60. Vi vil meget gerne høre fra dig.