Skip to main content

Kom godt i gang

For at give os de bedste forudsætninger for at udarbejde din trykklare annonce, er der enkelte overvejelser, som I skal gøre jer. Læs om de gode råd her.

Helt grundlæggende er formålet med annoncering at få flere kunder

Når I får muligheden for at tale til jeres målgruppe, hvad vil I så fortælle dem? I alle tilfælde handler det om, at vi ønsker at dække kundens behov med vores produkter og services. For os at kodeordet: Inspirér kunden og få dem til at slå til med en klar call-to-action.

Less is more

Simplicitet er ofte mere krævende end kompleksitet, men at ramme sin målgruppe med et klart og simpelt budskab er stærkt.

I alle tilfælde handler det om, at vi ønsker at dække kundens behov med vores produkter og services. For os, er kodeordet:
Inspirér kunden og slå til med en klar call-to-action.

Kom i gang med annoncering via Boostly

Firmalogo

Annoncen som vi udarbejder, skal selvfølgelig skabe genkendelighed for målgruppen.

Når vi udarbejder annoncen, skal vi derfor som minimum bruge jeres firmalogo.

Krav:
Format: .EPS, .AI, .PDF, .SVG
Undgå, om muligt, JPG, JPEG, PNG eller lignende komprimerede formater

Vi fortrækker, hvis I fremsender jeres logo i CMYK-farver.

Billeder

Et billede siger mere end tusind ord. Billedet skal både inspirere målgruppen og samtidig give målgruppen en tydelig indikation af, hvad I som virksomhed har at tilbyde dem.

Krav:
Gerne 3200X2400 px eller større. Gerne i TIFF, PSD-format eller JPEG/JPG.
Billeder hentet fra hjemmeside eller Facebook er oftest ikke i god nok opløsning.

Hvis du ønsker at anvende billede i baggrunden, er det en god ide, at billedet er luftigt.

Tekst

Teksten skal være klar, kort og konkret – gerne med en fængende overskrift.

Den skal ligeledes indeholde en call-to-action, altså hvad I gerne vil have jeres kunder til at gøre – fx ”Ring og snak med en af vores dygtige konsulenter”.

Desuden vil vi gerne modtage de kontaktinformationer, der skal ind i annoncen.

Oplysningerne er fx telefon, hjemmeside-adresse, firmaadresse, kontaktperson eller andet.

Indsend materiale

Send materialet (logo, tekst og billeder) til os på grafik@boostly.dk

I emnelinjen skriver I jeres annonce ID, som fremgår af ordre­bekræftelsen.

Hvis filerne er for store til at sende via e-mails, kan du bede din kontaktperson hos Boostly om at hjælpe dig med, hvordan I får filerne frem til os.